pátek 9. srpna 2013

Jsi zodpovědný za to, co jsi k sobě připoutal

„A pro ten čas, který jsem své růži věnoval...,“ opakoval malý princ aby si to zapamatoval.
„Lidé zapomněli na tuto pravdu,“ řekla liška. „Ale ty na ni nesmíš zapomenout. Stáváš se navždy zodpovědným za to, cos k sobě připoutal. Jsi zodpovědný za svou růži...“
„Jsem zodpovědný za svou růži...,“ opakoval malý princ, aby si to zapamatoval.

Antoine Marie Roger de Saint-Exupéry

Normálně nemám ve zvyku psát na blog útočné články, ale tentokrát opravdu musím. Všichni o mně i mojí rodině ví, že milujeme zvířata, že s nimi žijeme, sdílíme. Můj muž to dotáhl dokonce tak daleko, že pokud jen je to trochu možné, tak celý rodinný program se podřizuje jeho práci se psem. Proto je pro mne opravdu záhadou, jak někdo může přivézt z dovolené v Chorvatsku toulavou kočku jen tak v autě, bez jakékoliv ochranné bariéry spolu se 4 malými dětmi a především bez předchozího veterinárního vyšetření na parazity a vzteklinu!!!
Prostě to nechápu a považuji to za vrcholnou nezodpovědnost!!!
http://www.baby-cafe.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=112306

2 komentáře:

  1. No, asi má někdo rád adrenalin... a za pár týdnů se na stejném mistě bude probírat, že kočička někoho poškrábala a že ji museli dát pryč, protože ten a onen měli alergii... a určitě se to nebude řešit příliš filozoficky-viz Exupéry...
    Asi je koček v českých útulcích málo... nevím, můj rozum na některé počiny profimatek nestačí.

    Kočky miluju,v Řecku je nejen fotíme, ale i vykrmujeme :-), ale tohle bych ani z lásky kočičí neudělala. resp.nikdy mě to nenapadlo!! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ta paní má doma koček spoustu, je jejich opravdová milovnice. Vždycky si myslím, že když už někdo doma má několik takových zvířat, tak by mohl vědět, zřejmě nemusí.....

      Vymazat