středa 19. února 2014

Sex ve městě počesku

Nějak se to kolem mne hemží nevěrou, budiž, nevěra vždy byla a bude. Snažím se s ní žít už mnoho let a s nějvětší pravděpodobností mne její přítomnost ve světě lidí bude doprovázet navždy.
Miluji film Medisonské mosty nejen pro báječnou Meryl Streepovou, ale dnes jsme zjistila, že nejspíš i pro báječnou Francescu.
Kolem mne se začaly objevolat české Carrie Bradshaw, které prostě s onou zmiňovanou Francescou nemají mnoho společného. Jediným jejich spojovacím článkem je nespokojenost s vlastními vztahy. Francesca fakt ví, kde je její místo, co musí, co nemůže a  právě proto  mi je zřejmě tak velmi blízká. Carrie Bradshaw se svým Panem Božským je jen unuděná slečinka, která prostě , jak by řekla moje babička, samou rozežraností neví, co by.... Bohužel se stala ikonou spousty  odrostlých dorostenek (jak by řekl můj muž... :-))  nejen v Americe, ale s největší pravděpodobností v celém coca-colonizovaném světě.....
Nevím, zda jsem tak zastaralá, staromódní, nebo příliš moralistická, ale ta Francesca je stále mému přemýšlení nějak bližší....


1 komentář: