sobota 14. září 2013

Půlpochvalový školák

Minulé dva týdny byly pro nás všechny velmi náročné. Vítek nastoupil do 1. třídy, Mareček začal chodit do školky, já se stala třídní primánů a jelikož čert kálí vždy na jednu hromadu, dorazila mi pozvánka na 11.9. k závěrečné zkoušce a obhajobě závěrečné práce.

Vítka škola vysloveně otravuje. Rád by se vrátil do školky a neměl povinnosti. O přestávce si s tamějšími chlapci po lvím způsobu vymezuje vlastní teritorium a dokazuje dominanci ve smečce, takže se pere....Obdržel tudíž za prvních několik dní ve škole půl pochvalu. Viděla jsem půl pochvalu prvně v životě. Vítek mi vysvětlil, že ta půlka je za učení a ta co chybí je za chování...:-D
Krom toho máme několik veselých historek s jeho přístupem ke škole, myslím, že se opravdu máme na co těšit a máme o zábavu postaráno minimálně na dalších 12 let....


Když jsem u té školy, musím se ještě pochlubit zlepšovákem, na který jsme patřičně hrdá. Místo nepadnoucích obalů na knihy a sešity jsem v knihovnických potřebách přes internet objednala 100m fólie a pájku, čímž doufám mám problém s obalováním navždy vyřešen. Pořizovací cena včetně poštovného nepřesáhla 600. Fólie je 40cm široká, takže malé sešity a učebnice obaluji  napříč a velké podélně....Opravdu doporučuji, stojí to za to....


1 komentář:

  1. Letos jdou snad všechny děti do první třídy :)). Polopochvala je fakt věc podivná - pobaví, když o ní člověk čte nebo slyší, ale ve skutečnosti... hlavně jak tam vlastně není nic napsaného! Přeju do budoucna pevné nervy (možná i s paní učitelkou? :)).

    OdpovědětVymazat