čtvrtek 19. září 2013

Vše co potřebujete, je láska


Již více se ke zmíněné kaouze vyjadřovat nebudu. Naletěla jsem. Jako nezkušená matka na mateřské jsem začala navštěvovat jeden "komunitní web". Celkem dlouhou dobu jsme jím žila, než jsme přišla na to, že vše, co se tam odehrává, je jen velmi dobře vymyšlený maketingový tah. Posunolo mne to dál, velmi mne to posunulo. Začala jsem znovu studovat, pracovat, číst a prostě žít.
Že to tak cítí mnoho dalších bývalých uživatelek, za to skutečně nemohu....
Jsem dál, jsem jinde a rozhodně netoužím si cokoliv s kýmkoliv vyříkávat-ono totiž není co. Žijeme v demokracii, každý si může tam, kde mu to patří, psát naprosto svobodně co chce a jak chce....
To je vše, co jsem k tomu chtěla dodat.

PS: V době mé přítomnosti na onom webu jsem sama uspořádala dva dobroobědy a dokonce i tenhle blog vznikl tak nějak kvůli tomu, nikdy jsem za bukem nabyla. Přesto mi dobroobědy nepřijdou jako skvělá věc a netoužím po tom podporovat projekt Zrnka.....

Žádné komentáře:

Okomentovat