úterý 18. června 2013

Co všechno jsem letos stihla

Letos-jak jinak, než letošní školní rok. Rok každého dítěte i každé učitelky se nikterak neřídí rokem kalendářním, ale začíná v září a končí v červnu. Přesně tak je to u nás doma a dlouho tomu tak zůstane. Od příštího roku bude mít naše rodina zastoupené všechny vzdělávací stupně. Mareček bude ve školce, Vítek ve škole, maminka bude učit na druhém stupni a zároveň na střední škole a dodělávat školu vysokou. Proto chápejte, že rok naší rodiny prostě je rokem školním....

Ale abych se dostala k tomu, co jsme vlastně chtěla sepsat. 

Začnu tím, co jsme stihli: Mára se naučil jezdit na kole bez koleček, vybarvovat obrázky, rozmluvil se a začal jevit zájem o čtené pohádky a podobnou literaturu.Byl přijat k předškolnímu vzdělávání ...:-)
Vítek se naučil plavat, přihlásil se na výtvarku, zdokonalil se v logopedii-vypadá to, že do září stihneme všechny hlásky. Byl přijat k základnímu vzdělávání.

Já jsem vykonala 5 zkoušek na vysoké škole, napsala a odevzdala závěrečnou práci, pracovala pro soukromou společnost a na dvou gymnáziích. Podala jednu výpověďna ZŠ a podepsala jinou pracovní smlouvu na dobu neurčitou....jende... Přečetla 500 stran Anny Kareniny, přibrala 5 kilo, zestárla asi o 100 let a můj spánkový deficit se začíná stávat permanentní záležitostí. A v neposlední řadě jsem komplet obnovila celý svůj šatník :-). To vše v rámci stále trvající mateřské "dovolené"....

K největším ztrátám patří zboření 2 osobních automobilů (ne mojí rukou) ,ale tou největší je smrt naší milované prababičky v sice krásných, ale i tak velmi oplakaných nedožitých 88 letech, po několika strastiplných škaredých měsících, které bychom jí nikdo z nás opravdu nepřál....Babičko budeme na Tebe s láskou vzpomínat.....
Krom toho ještě téhož dne, jako babička zemřel pradědovi i jeho bratr, významný jihočeský spisovatel Věroslav Mertl....

Tak babičko doufám, že jste konečně našla svůj klid.....

Mimo to velká voda odnesla tchánům prakticky celou stodolu a zahradu....

Upřímně doufám, že už toho letos bylo opravdu dost a ten příští rok bude mnohem klidnější a pohodovější....uffff.

2 komentáře:

  1. No nejsem, dle mínění mého příbuzenstva je nutné mne ještě zaměstnávat nad můj "běžný úvazek"....:-)

    OdpovědětVymazat