středa 19. června 2013

Rozmarné letní čtení


Moje kamarádka (zaměstnanec knihovny) pořádá v Knihovně Čtyři dvory (pobočka knihovny v Českých Budějovicích "na vítězáku" na sídlišti Šumava....) zajímavou akci s názvem Rozmarné letní čtení, aneb Prázdninová knižní  láska je slepá.
Jede o to, že přijdete do knihovny a namísto klasické knihy si odnesete domů zabalenou knihu s překvapením. Až doma knihu rozbalíte. Mne čekalo velmi milé překvapení-kniha Williama Somerseta Julie, ty jsi kouzelná.


V podstatě klasický manželský trojúhelník s velmi zajímavou pointou a rozuzlením mne velmi mile překvapil.


Kniha to byla velmi pohodová, letní, nenáročná,ale jak já zároveň odborně tvrdím "nebyla pitomá". Prostě žádná Steelová nebo Javořická, ale kniha s vtipem, nápadem a velice příjemně nenáročná. Rozhodně s takovou knihou je lépe strávený čas, než sledování přihlouplých nekonečných seriálů bez pointy....

Takže kdo máte čas, hrrr do knihovny pro rozmarné čtení, a  kdo ne, doufám, že jsem rozšířila Váš obzor....

Dnes se chystám  znovu pro balíček s tajemstvím, pokud si vyberu zase něco takto rozmarně příjemného, jistě se s Vámi zase podělím....



Žádné komentáře:

Okomentovat