středa 5. června 2013

Po půl roce

Ahoj všem mým čtenářům. Omlouvám se za téměř půlroční výpadek z blogování, ale situace v mém životě se velmi zkomplikovala, prakticky pouze v lepším slova smyslu, takže jsem neměla čas psát. Snad to brzy dohoním.....
Co se tedy všechno stalo.
Dopsala jsem závěrečnou práci na vysoké škole, udělala mnoho DUM (kdo neví , o co se jedná je šťastný člověk-DUM-digitální učební materiál), vykonala posledních 5 zkoušek na vysoké škole, chodila do dvou prací, z čehož v jedné nastupuji natrvalo od září a pořídila si novou (vlastní) tabuli a učenbní prostředí.
Vítek byl přijat do základního vzdělávání a Mareček do mateřského.
Vítek uděla obrovský pokrok v plavání a Mareček jezdí na kole bez postranních koleček
Myslím, že za posleních 6 měsíců jsem nastudovala tolik odborných knih, jako ještě nikdy v životě.
Ale aby ten život nebyl úplně růžový, zemřela nám naše milovaná  prababička :-( ve věku nedožitých 88 let.

Tolik souhrnně k našemu životu a  doufám, že se teď  teď se mnou budete setkávat mnohem častěji.....
to jsem fotila já.....:-D

Žádné komentáře:

Okomentovat